Monday, December 8, 2008

Dj Contest @ Opium Lounge, Braila, RO 05.12.2008

Dj Contest la Opium Lounge din Braila.

Dj participanti au fost:

Dj Eenu (Braila)
Dj Catalin Eftimie (Galati)
Dj Kicki (Constanta)
Dj Octav Paul (Bucuresti)

Invitat Special : Dan Ene (Bucuresti, Mainevents)
Parteneri media: Mainevents, Vibe Fm, Antena1
Sponsori: Magazinul Muzica, Disco Shop, Cocacola, Heineken
Si acum, povestea... :

si-am incalecat in tenishi si-am plecat la drum, vineri, 05.12.2008, pe la pranz, cam in jurul orei 12:00. Drumul cu masina intre Bucuresti - Braila dureaza cam 3 ore si juma, si a fost foarte placut, pentru ca ziua respectiva a fost una minunata, cu un cer senin si un soare muuuuult prea incalzitor.... cred k erau vreo 16 *C. Si ajung in Braila, trec pe la Club Opium Lounge sa vorbesc cu oamenii de acolo, sa ne prezentam, sa ne cunoastem, sa stabilim ora si celelalte detalii privind Contest-ul de mai tarziu. Apoi ma duc sa ma cazez la hotelul la care am facut rezervare, si anume Triumph, de pe Calea Calarasilor nr 200 si nu mai jtiu cat, si ... (o mica pauza pt ca m-a sunat cineva), destul de ok hotelul.... Apoi ma duc sa iau masa in oras, si pentru ca mi s-a recomandat restaurantul After Dark, am mers intr-acolo. Mai pe seara ajung la hotel si dupa putina odihna ma pregatesc de plecare la club.

Ajung la Opium Lounge pe la ora 22:30.

La 23:30 incepe concursul si in urma unei trageri la sorti, Kicki intra primul, Catalin Eftimie al doilea, eu al treilea si Eenu ultimul.

Fiecare dintre noi trebuie sa se desfasoare intr-un timp de 30 minute.

Genurile abordate sa fie intre house, tech, minimal-tech, techno, si alte subgenuri ale acestora.

Juriul apreciaza constructia si coerenta setului, tehnica de mixaj, reactia publicului si prezenta scenica, cu un punctaj de la 1-5.

Toate bune si frumoase. atmosfera incinsa. Muzica la maxim. Groove. Lumini. Dj destui de multi, 4 concurenti, Dan Ene, Topo, + inca alti dj interesati de event.

23:30 - 0:00 Kicki

0:00  - 0:30 Catalin Eftimie

0:30  - 1:00 Octav Paul

1:00  - 1:30 Eenu

La ora 2:00 s-au decis juriul si au anuntat clasamentul concurentilor, dupa cum urmeaza....

Mentiune........ djjjjjjjjjjj Kicki din Constanta........ 

Locul III ............. djjjjjjjj Octav Paul din Bucureeesti

Locul II ...........djjjjjjjjj Eenu din Braaaaaailaaaa

LOCUL I .......... Djjjjjjjjjjjj Catalin eftimie din Galllaaati

Suuuuuuuuuuper !!

premiul cel mare a constat in difuzarea setului castigatorului pe Vibe Fm in cadrul emisiunii Gravity (dan ene) + o pereche de casti profesionale Technics + Diploma + Microfon 

Celelalte premii au constat in Diploma + Microfon + haine de la Espansivo (4 him)

Dupa Concurs... super set cu Dan Ene pana la 5 dimineata !!!

Apoi la hotel... somnic ... si back to Bukkarest :)

A fost foarte frumoasa experienta, am cunoscut oameni noi, am calatorit, si am facut ceea ce imi place ..... Dj, Muzic, Party

enJoy!


1 comment:

Cypris said...

Sa zic cum a fost in Braila?
Pai zic acuma, c mai:)))
A fost foarte tare, si asta in primul rand pt ca oamenii din Braila stiu c muzik sa asculte, si stiu mai ales sa s distreze atunci cand au parte d muzik c l place...partea si mai buna e k o si arata:))...si asta e bn rau pt un dj:))...toate aste l jtiu deoarece sunt braileanca si ani buni am dansat acolo;):D...nu spun acum c dj mi'a placut cel mai mult in acea seara, pt k asta ar insemna sa il laud p dan ene kr oricum nu a participat la contest, ci a facut parte din juriu:))_ octav paul a fost mai mult decat tare...asta o spun datorita colajului pregatit pt seara respectiva...nu pt k l'as si cunoajte:)))...e profesionist si chiar ii place asha...:)iar eu laud prea rar, deci e d bn;))...deci Paul, astept urmatorul mix...:)