Saturday, October 18, 2008

parrty ... sau mergem la fitze la canapele

care sunt oare cele mai intrigante, adorate, placute, dorite petreceri din cluburi... 

ca ne-am cam saturat de seri in care avem animatoare si stau baietii gramada cu priviri naucitoare si muncesc la admirare...

si ne-am saturat si de seri in care muzica este prost aranjata intr-un set pt toata noaptea

si ne-am mai saturat si de oameni dubiosi

si ne-am saturat sa tot auzim aceeasi muzica de pe la toate radiourile, de prin toate celelalte cluburi si pe care le ascultam si noi pe sistemul nostru meseriash cu subwoofer din masina noastra...

unde este surpriza, unde este savoare, unde este acel lucru care ne gadila din nou in mod placut urechea ... ?!?!

spune-mi si mie cluburi unde se fac evenimente misto, unde se pune muzica nici foarte undeground, dar nici prea comerciala, unde se face "show" ...

vreau sa urnesc o campanie de emancipare in domeniul spectacolelor din cluburi (ca acolo merge omul cel mai mult) .... 

No comments: